سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای هاست وردپرس سال 2020

صرف نظر از اینکه کسب و کار شما تا به امسال چطور بوده است اما یک چیز قطعی است: به عنوان یک وب سایت ، شما می خواهید سال 2020 تا سال موفق ترین شما باشد.

هاستینگ وب شما یک "خانه" را برای سایت شما در اینترنت فراهم می کند و می تواند تعیین کند عملکرد سایت شما ، چقدر بزرگ می تواند رشد کند و ساخت و نگهداری آن چقدر آسان است.

لازم به ذکر نیست، هنگام اجرای سایت خود با سیستم مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس، انتخاب یک برنامه میزبانی مناسب بسیار مهم است.

در حالی که انواع مختلفی از خدمات میزبانی وردپرس در آنجا وجود دارد ، تعداد معدودی به اندازه میزبانی مدیریت شده کاملاً متعادل هستند. این راه حل با کنترل بسیاری از جنبه های کلیدی سایت شما ، مانند عملکرد و بهینه سازی آن ، فشار شما را به وجود می آورد.

در این راهنما ، به تمام سؤالات شما در مورد میزبانی مدیریت شده در سال 2020 پاسخ خواهم داد. در طول راه ، به شما کمک می کنم تصمیم بگیرید که آیا این نوع میزبانی انتخاب مناسبی برای شماست و خدمات مدیریت شده خود را معرفی خواهیم کرد.

زندگی خود را با هاست اختصاصی مدیریت شده ساده کنید؟ اکنون ، این قطعنامه ای است که همه ما می توانیم به عقب برگردیم.


میزبانی چیست (و چرا اهمیت دارد)؟


میزبان وب سایت شما خدماتی است که خانه آنلاین را برای وب سایت شما فراهم می کند. این سایت شما را در یک یا چند سرور ذخیره می کند ، بنابراین هر کس می تواند با استفاده از یک مرورگر (مانند Safari ، Firefox یا Chrome) به آن دسترسی پیدا کند. بدون این ، هیچ کس قادر به بازدید از سایت شما نخواهد بود مگر اینکه خودتان میزبان آن باشید (که به منابع و دانش فنی زیادی نیاز دارد).

این بدان معنی است که انتخاب شما از ارائه دهنده هاستینگ بسیار مهم است - و تصمیم شما نیز در مورد نوع برنامه ای برای خرید تصمیم گیری می شود. انتخاب ارائه دهنده مناسب میزبانی مهم است ، زیرا این امر تأثیر می گذارد:

عملکرد

ارائه دهنده شما اقدامات زیادی را برای تعیین سرعت اجرای سایت شما انجام می دهد ، که این تأثیر زیادی بر نرخ های نگهداری بازدید کننده دارد.


قابل اطمینان و امنیت

ارائه دهنده میزبانی با کیفیت از خدمات قابل اعتماد و ارائه ویژگی هایی برای تقویت امنیت سایت شما برخوردار است.


در دسترس بودن پشتیبانی

وقتی با سایت خود مشکلی ایجاد می کنید ، به شما کمک می کند تا متخصصانی داشته باشید که می توانید برای کمک به آنها کمک کنید.


مقیاس پذیری

ارائه دهنده میزبان شما باید برنامه ها و رده های متنوعی را ارائه دهد ، بنابراین می توانید با رشد سایت خود به راحتی ارتقاء دهید.


بهینه سازی خاص بستر های نرم افزاری

برخی از شرکت های میزبان وردپرس را در داخل و خارج می شناسند ، این بدان معنی است که سایت شما برای این سیستم عامل بهینه خواهد شد.
انواع مختلفی از هاستینگ در دسترس است که هر کدام نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند. به عنوان مثال ، هاست مشترک ساده ترین و ارزان ترین گزینه است اما از لحاظ ویژگی ها و مقیاس پذیری محدود است. گزینه های دیگر ، مانند میزبانی اختصاصی و سرور اختصاصی مجازی (VPS) ، جوانب مثبت و منفی خود را ارائه می دهند (که ما به زودی در مورد جزئیات بیشتری بحث خواهیم کرد).

صرف نظر از نوع ، اکثر ارائه دهندگان میزبانی چند مورد اساسی را ارائه می دهند. این شامل انواع مختلفی از سرورها ، انواع برنامه ها و گزینه های پشتیبانی می شود ، بنابراین می توانید یکی از بهترین های مورد نیاز خود را انتخاب کنید. اگر نیازهای شما حداقل باشد یا یک سایت سرور قدرتمند را اجاره کنید اگر سایت شما بزرگ و پیچیده باشد می توانید با داشتن منابع کمی برنامه ای کوچک تهیه کنید.

با این وجود شایان ذکر است که در برنامه های میزبانی معمولی ، ارائه دهندگان سرورها را حفظ می کنند اما کارهای دیگری انجام نمی دهند. شما مسئول ساخت ، نگهداری و بهینه سازی سایت خود و همچنین انجام هرگونه سفارشی سازی مورد نیاز خود هستید. میزبانی مدیریت شده ، که ما به زودی در مورد آن بحث خواهیم کرد ، اگر نمی خواهید با هاستینگ خود راحت باشید. با این حال ، ابتدا ، انواع مختلف میزبانی را با جزئیات بیشتری بررسی خواهیم کرد.