سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای انتخاب و ثبت دامنه

دامنه (Domain) که به فارسی دامین یا دومین هم گفته میشود، آدرس ورودی برای رسیدن به سایت شماست. این آدرس شامل حروف لاتین و برخی از کارکتر ها مانند خط تیره یا عدد میباشد که  شما میتوانید با ارائه آدرس دامنه به دوستان و همکاران تجاری خود آنها را راهی سایت خود کنید. به طوری که آدرس مورد نظر را در مرورگر تایپ کرده و راهی سایت شما شوند و سایت شما را مشاهده نمایند.

 انتخاب نام دامنه می تواند سهم مهمی در برندینگ و اعتبار کسب و کار شما در آینده داشته باشد. با مطالعه ی راهنمایی های موجود در مجموعه مقالات parsianhost.com می توانید از اصول و راهکار های کاربردی انتخاب نام دامنه و یا پسوند مورد نظر مناسب استفاده نمایید. ما به عنوان مرجعی معتبر و مورد اعتماد شما مخاطبین عزیز امکان ثبت دامنه ، تمدید و انتقال تمام پسوند ها را برای شما فراهم نموده است.
همچنین به اختصار پیشنهاد ما این است که علاوه بر انتخاب پسوندی مناسب (com, info, net, biz , org, me, ir و...)، متناسب با کاربری خود به موارد زیر نیز دقت داشته باشید:
1. به یادماندنی بودن و قابلیت برندینگ
2. ویژگی تک نگارشی بودن
3. کم بودن تعداد کاراکتر

از طریق لینک زیر میتوانید توضیحات کامل در این رابطه را مطالعه کنید تا بتوانید دامین مناسبی انتخاب کنید، سپس آزاد بودن دامنه را بررسی و ثبت دامنه مورد نظر خود را انجام دهید.

https://www.parsianhost.com/domain-registration/